Fått bilderna

Jaha då fick jag bilder på Theo idag! :D MEN kan tyvärr inte få upp dom :S Så ska försöka imon igen!!
I helgen har Theo underhållt sin farmor medans jag och Simon + vänner var i Halmstad och kollade på streetrace helt okej synd bara att der regnade.. När vi körde upp och var typ mellan Varberg och Falkenberg så kom det en sån jävla oväder! Regn, åska och blixtrar.. Det regnade så mycket att vi låg i 40-45 på motorvägen... Helt sjukt att det kan regna så mycket :O
Men ni som känner mig och vill att Malin (min kusin) ska ta kort, hör av dig till mig så kan jag alltid kolla med henne om hon vill! :D


Kommentarer
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid igen

SV; Härligt! haha :P Jag är då nöjd något så jäkulst så länge åskan håller sig borta härifrån :P

2011-07-25 @ 18:38:46
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0