regn regn och mer regn....

Idag kom min kusin Malin hit och tog kort på Theo :) Hon tog kort eftersom hon är jätte duktigt på det! Så när jag får bilderna så ska jag lägga upp några här tänkte jag! :) Ska även snacka med Simon så ska vi välja ut den bästa och antagligen sätta ut i varbergs posten så att alla kan se det söta monstret, som en kul grej! :'D Har även fått mig än jädra håsta och ja fasiken vad jag hatar det... Men får vila och hoppas att det blir bra snart! :D Theo kan snart sitta själv med!! :D Duktigt kille har han blivit nu!


Kommentarer
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid igen

SV; Jo, det är sant :)

Så jobbigt bara att gå nu då det är så fruktansvärt varmt ute! Vi hade drygt 34 idag här ute och inne i lägenheten var det 29, så går knappt leva inne heller :P haha

2011-07-22 @ 17:41:01
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0