Söndag...

Idag ville jag inte gå ut ur sängen hade gärna stannat kvar där hela dagen, men det kan jag ju inte för det vill inte Theo ^^ Men idag fick han sin lunch lite tidigare så nu sover han så gott :) Jag är grymt sugen på att rida nu.. Men eftersom att jag har sån hosta och är förkyld så är det inte bra att anstränga sig... Men jag ska nog allt försöka att rida idag ändå x) Theo börjar bli stor nu (: Tänkte ta lite nya kort på han idag eller imon! Han springer runt som en galning i sin gåstol... Jesus vad han tycker den är kul. Så ja om ni inte har en sån till era barn så skaffa det för dom kommer nog tycka om den :D
Tänk att du har varit så liten! ♥


Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Vilken sötnos ^^

Ne, det är verkligen hemskt när dom är sjuka :( men dom är så starka :)

2011-07-10 @ 12:42:12
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: ilda - Mamma till Amilia

Ja tyvärr så ser jag också det. Och det är för att väldigt många barnmorskor säger att det är ok att röka några cigg under dagen? WHAT? Konstiga barnmorskor!

2011-07-10 @ 22:44:56
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0