Theos kompis James

Jaha idag fick vi gå upp vid 9 för vi skulle åka och hälsa på Karin och lilla James! :D Roligt ihop hade dom jesus vad dom skratta och hade sig!! :O Men´det var kul att se att dom gick ihop så bra :D Efter att vi hade varit där så drog jag o mamma in till stan o köpte blöjor o vinter skor till Theo! :D Riktigt bra köp gjorde jag, dom på bilden blev det gav 80 sp så det var inte farligt! :D Sen kanske dom är lite stora till vintern men skitsamma jag gav ett bra pris och han kan ju ha varma sockar på sig isåfall =D


Kommentarer
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid igen

SV; haha, såg inte direkt taggad ut, känner mig rätt less på att vara tjockis nu (A)

2011-07-21 @ 10:33:47
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0