Trött

Jaha då var denna helgen slut, det bästa helgan på hela sommare var nu.. Men tyvärr så var den inte så bra som jag trodde att den skulle bli... Hade lika gärna kunnat stanna hemma ist... Men men i fredags var det helt ok men igår var det mycket som hände... Mycket som hände.. Som ni ser här under... Men hoppas ni andra hade en bra helg.. Fick även gå från ps ni som vet vart de ligger ner till lunget tog 20-30 min i spöregn.. Då var man fan inte kaxig var la hemma runt 3 halv 4 på natten/morgonen. Igår gick jag så mycket att jag nästan har fått ett kött sår på mig tå för jäkla ont gör det... Kan knappt gå fy tusan!!

Fredag 15/7

300 Alkoholprover
25 Ordningsböter
29 Omhändertagande av berusade
2 Rattfyllor
2 gripna för misshandel

Lördag 16/7
200 Alkoholprover
23 Ordningsböter
17 Omhändertagande av berusade
2 Gripna för misshandel
1 gripen för våldtäkt

Ni hittar även det på.................
http://hn.se/nyheter/varberg/1.1293842-vastra-vall-ligger-ode-festen-ar-over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0