Varit duktigt

Idag har jag varit jätte duktigt (tycker jag!) har dammsugit, torkat golvet och bäddat rent på mitt rum idag :D Theo har även hunnit bada och jag duschat :) Vädret är här inte alls toppen.. Blåsigt ibland kommer regn men jag tycker det är ganska skönt för vill inte ha det äckligt varmt för då kan man inte sova på kvällen och man får en gnällig Theo :( Men nu är snart sommaren/sommarlovet snart över så då blir det väl att återgå mot skolan för min del... Vet fortfarande inte om jag har kommit in på något :S Så får väl vänta ännu längre på svar.... Glömde även att säga igår att Theo blev 7 månader! :D





Kommentarer
Postat av: Sabina-ung förälder och gravid igen

SV; Näe, det är helt sjukt hur varmt det är och jag vill bara avlida :P haha

Det kan vi mycket gärna göra ;) ;)

Kram!

2011-07-23 @ 14:33:30
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0