Varit ensam

Har varit ensam typ hela helgen ingen som har varit hemma pga att dom har varit ute med sina bilder ^^ Men i Fredags så fick jag och Theo iaf lite besök av Caro som kom och fick duscha här eftersom deras vatten inte funkade :( Så snäll som jag är så fick hon komma :D Igår kom Simon hit typ vid 11 på kvällen och då hade han med sin mat :) Det var bra för att jag var faktiskt lite små hungrig ^^ Idag har jag Emma, Simon och Pontus varit och kollat på en sak ;) sedan hadlade vi mat köote 30 frallor hihih, men det är gott + det var BILLIGT!!!!! :D
Jag längtar faktiskt lite till att snön ska komma (a) Haha ja i Branäs när vi var på klassresa i 9:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0