Varit hos mormor

Idag har vi varit hos min mormor och ätit god mat och fikat! För jäkla goa jordgubbar hade hon måste jag säga :D MUMS. Nu börjar värmen gå upp igen.. Jag gillar dock inte det så mycket.. Har knappt blivit brun i sommar ens för Theo inte vill vara ute ganska tråkigt ibland men ändå ganska skönt att vara inne :D
Måste även säga att jag är grymt glad att jag har dom vännerna jag har! Sånna som ställer upp för än! Sånt gillar jag starkt mycket, men sen kan vissa vara skit mot än.. Då gör jag faktiskt likadant tillbaka försöker iaf... För blir jag behandlad som skit så ger jag tillbaka skiten till den människan! Tycker inte det är fel för 5 öre att göra så! Hoppas ni med gör så... Man ska aldrig behandla folk illa, även om jag själv har gjort det förr... Men den tiden har gått över nu!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0