långhelg

Jaha idag går många på långhelg, själv har jag varit ledig sen i tisdags... Rätt tråkigt eftersom vi inte har gjort så mycket >.< Igår var vi på gekås, Theo fick sig en hoppgunga som han hoppar som tusan i haha! :D Köpte även grejen som vi ska ha på våran klassfest.. Så ja har faktiskt inte festat på väldigt länge så det ska bli kul :D Längtar, så Simon ska ha Theo då (:
Idag vet jag inte rikigt vad som händer just nu sover Theo o jag sitter här... Vädret är bra men det blåser mycket.. Ikväll kanske det blir att åka o köpa glass MUMS!! :D
HMMM... När jag sitter på pappas data idag kan ja ladda upp bilder... Så jag kanske kan ladda upp bilder idag!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0