11-03-09 22:34

Jaha igår kväll så fick jag feber... Så idag har jag inte varit så pigg inte Theo heller för han har också blivit jätte förkyld. Så idag fick jag åka in till apoteket för att köpa en sån feber grej man tar i örat på små barn för var rädd att Theo också skulle få feber men det hade han inte så det var ju bra :D
Ska ju till skolan på fredag men får se om jag kommer orka det.. Måste bli frisk så jag orkar att ta hand om Theo min mamma och min syster hjälper mig mycket nu.. Jag får inte anstränga mig för mycket för då kan jag bli mycket värre... Men jag är glad att det finns alvedon för då orkar jag med lite iallafall :D
Nu kollar vi på Big Brother mycket bra är det ;) Sen blir det att sova ska förska komma upp rätt tidigt imon eller ja jag lär ju vakna eftersom vi är sjuka.. :(
Men ha det bra!

Theo e söt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0