11-03-20 20:51

Jaha denna helgen har varit bra.
Fredags var ja i skolan och efter skolan hade jag sån huvudvärk...
I Lördags gjorde jag inte så himla mycket hade ont i huvudet.. Träffade även gamla kompisar :)
Det kändes helt ok ändå att träffas, det var ungefär ett 1 årsen vi sågs sist eller ja pratade med varandra.. Så jag hoppas att allt kan bli bra igen mellan oss så man kan må toppen som man gjorde förr! :)
Snart kommer Big Brother sen blir det att sova, upp till skolan imon (:
Så natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. hehe, jag har alltid älskat barn så :P. Och vill ha minst 5 till :D.

Du då, planer för fler barn? Eller känner du dig "färdig" nu ? :).



Kram Mia

2011-03-21 @ 09:50:02
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0