11-03-22 22:16

Dagen har varit bra idag :)
Först gick jag upp kvart i 7, Theo sov fortfarande. Sen kom Emma (min syster) upp och sa att hon inte ska till skolan för hon hade typ kramper i magen men iallafall så blev det att jag kunde sova lite till. Men väckte Theo så han kunde få lite käk i sig först sen somnade vi om till halv 9 igen, det var skönt! Så var hos felicia runt 10 tiden (:
Sen vid halv 2 tiden så kom Emma och hämtade mig igen..
Sen tog jag och mamma en tur till MQ för att köpa prisent till min kusin som vi ska fira på Torsdag =)
Har även hittat en systemkamera jag vill köpa på DAVIDS :D
Och nu sitter jag och kollar på Big Brother och Theo sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0