18:08

Jaha idag är det en ny dag, inte hänt så jätte mycket. Har varit och köpt ett växthus (a) ett litet då! Så nu ska jag syrran och hennes kille börja plantera tomater och moroter och smultron! :D Mums! Slippa köpa tomater för det går det åt den del här hemma ;) Ååh jag vet att jag suger på att lägga upp bilder men har ingen kamera.. Och kameran på mobilen suger :| Men kanske kan lånas mamma :D Men men det löser sig! Vädret suger... Och ja jag har äkligt tråkigt.. Theo ligger och kollar på tv med Emma (min syster) Snart blir det nog mat! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra det! Men hahah på ditt humör? :O Har du blivit en såndär höns mamma Fanny? ;)

2011-05-05 @ 12:12:32
URL: http://fnissefia.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Hehe, jag har klippt mig och färgat håret, mer bilder kommer i kväll vid 8 ;) Haha :D Hur mår du?! =D Kramis :D plantera är bra ;D

2011-05-05 @ 14:04:45
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0