Jobbat!

Det var riktigt jobbigt att gå upp kvart över 5 idag! Speciellt när man har legat vaken från 4 för Theo vaknade och skulle ha mat... Men det gick super att jobba idag iaf! Så nu vill ja veta vad jag fick i timmen! :D Började halv 7 och jobbade till 12. Ni som vill veta så jobbade jag inom PEAB för dom behövde folk så dom kunde bli klara nere vid Vårdcentralen i Falkenberg! Det härliga var att där jag var låg mödravården så man såg hur många gravida som hellst! Vill också ha den tjockis magen igen (a) Men när jag kom hem så klippte jag gräset första klippningen iår! Då känner jag verkligen att det är sommar snart! =D Vädret börjar även att bli bättre nu vilket e bra! Ikväll blir det till att grilla och jag hade tänkt att få grannarna + min familj att spela brändboll haha! Hoppas ni andra också får en bra och trevlig kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Sabina - 92:a å snart två barns mamma

SV; Det är klart att det inte gör någonting :) hah

Bara en liten skrutt gömmer sig därinne, fastän man kunde tro att det var två :P

2011-05-06 @ 17:26:21
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Heheh tack kära du <3 Hihihihi :D Åh shit vilken mage!!! :D Haha.

2011-05-06 @ 18:30:07
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Jag tycker att du är fin som du är! :) Men jag vet hur du känner för kort, jag gillar inte heller det och tycker inte heller jag blir bra ^^,

2011-05-08 @ 18:24:42
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0