piggare

Nu börjar feber och förkyldningen att släppa! SKÖNT!! Dock har jag en sån jäkla host så jag vet inte vad! Men tack och lov att jag kan sova på nätterna. Helgen har varit lugn och mysig, grillade i Fredags och igår köpte vi pizza =) Mamma och pappa var ute med den nya husbilen första gången iår, dom campade i ullared med några kompisar så på lördag åkte vi upp och hälsade på, passade även på att köpa skor :) Bild ska jag försöka ta måste bara ha en bra kamera kanske kan låna pappas hihi ;) Nu ligger jag och Theo i sängen och bara tar det lungt! :D När jag är helt frisk så blir det antagligen att vi åker och hämtar Gandhi!! WOHO :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du mår bättre. Jobbigt nog ändå när man har barn att sköta. :o)

2011-05-15 @ 19:15:30
URL: http://faransliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0