sjuka

Jaha då har jag och Theo blivit sjuka.. Förkylda och hosta.. :/ Så vi har knappt inte varit ute i det fina vädret så jah hoppas det blir dåligt nu när ja e sjuk ;D Det jobbiga är också att Theo nästan inte sover nått äter inte så mycket som han ska men han äter hellre lite mat men då är det ganska ofta.. Bara han får mat i sig så blir jag glad! Nu äntligen har jag fått lagt Theo det tog ungefär 20 min att få han att sova -.- annars brukar det ta 5 min... Men iaf jag sitter i sängen o bloggar och kollar på Big Brother! :D Det såg ut som att Roddan fick komma in igen?! :S Tycker nästan sånt e fel att man får en 2 chans.. :P


Kommentarer
Postat av: Caroline =)

Förstår det, uscha jag tror jag missade frågestunden :( KRYA PÅ ER FÖRRESTEN!! <3

2011-05-11 @ 12:38:35
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0