söndag 22 maj

Jaha då var det Söndag och jag lever! Igår skulle ju jorden gå under men nopp det gjorde den inte ;)
har iaf inte bloggat på hela helgen pga att jag inte har hunnit.
Idag fyller syrrans kille 20 år så grattis till han. Vi var och firade han igår och då körde vi gocart! Det var faktiskt första gången jag körden när jag var stor annars körde jag när jag var typ 6-7 år på skara sommarland ^^
Men det gick iaf jätte bra att köra men kom 3/4 ;D Men jag kan ju säga att jag blev bra åksjuk av att typ bara köra runt runt runt... Så när vi skulle åka hem ja då mådde man fasiken inte bra! haha! Men kul var det :D


Kommentarer
Postat av: Caroline =)

Haha, jag visste att inte jorden skulle gå under, men man blir skraj när de säger sånt :S Det är lugnt gumman, säger till annars =) Har inte du facebook, vore rolig att följa dig där med! :)

2011-05-22 @ 20:09:42
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0