Svar från frågestund!

1. Hur har förhållandet mellan dig och din pojkvän påverkats av att ni nu har ett barn?

Svar: Om jag ska vara riktigt ärlig så går vårat förhållande lite upp och ner pga personliga saker, men vi gör vårt bästa för att hålla ihop :)

2. men va sa pojkvännen när du fick reda på de??

Svar: Han ville mest att jag skulle göra abort..

3. tänkte du aldrig på att göra abort eftersom du e så ung??

Svar: Jo visst jag tänkte väl mycket på det! Men jag har väldigt mycket emot abort egentligen...

4. hur kom de sig att han fick heta Theo?

Svar: Bra fråga faktiskt... Jag ville först ha en son som hette Tino men det tycket väl ingen annan om så då blev det Theo :D

5. hur går de me letandet av lägenhet för dig å pappan??

Svar: Jodå vi letar inte något nu, Simon är mer inne på att köpa hus :)

6. Hur reagerade du då du förstod att du var gravid?
Vad sa dina föräldrar och vänner?
Hur tycker du att det är att vara "ung förälder"?

Svar: Jag reagerade inte så där jätte mycket faktiskt förstod nog inte direkt att det var sant. Mina föräldrar sa att det skulle stötta och hjälpa mig om det var något =) Det var la bara mest än vän som reagerade och ville hjälpa mig med allt hon kunde. När jag var liten så drömde jag alltid om att vara en "ung mamma" så jag tycker det är kanon bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0