svar!

1. hur ser en vanlig dag ut för dig? En vanlig dag för mig är att umgås med Theo och göra lite sysslor här hemma det vanliga man gör i ett hus, städar... Försöker även plugga då Theo inte vill vara med mig. Om det är fint väder så passar vi på att vara ute. Och ibland är vi med mina kompis då jag har tid..

2. tror du att du å simon kommer va tillsammans för resten av livet? Det vet jag faktiskt inte... Sånt vet man nog aldrig.. Men man kan ju alltid hoppas :)

3. kan de ibland kännas som ni är ihop bara för ni har ett barn tillsammans? Jaa det kan det...

4. kan du inte lägga upp fler bilder? ps. tips är att byta från blogg.se :) Jo jag kämpar med det!! Jag vill byta, men nu har jag skickat ett mejl till dom som har hand om blogg och berättat att ja inte kan lägga upp bilder så hoppas att dom gör något åt de! :)

5. Hur mycket hjälper din pojkvän till med Theo och utgifter m.m? Jadu, jag gör väl nästan med mesta själv även när han är med oss... Jag gör ju samma sysslor med Theo 24/7 så det går bara med farten att jag gör det själv.. :P

6. Ska ni flytta ? isf när och vart ? ;) Ja vi vill flytta och kanske ska ta över min brors lägenhet i Valinge.. Men vi är mer sugna på hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0