Godmorgon

Jaja ingen sov morgon här inte! Halv 9 ville Theo upp,så det gjorde vi. Nu sitter vi och lyssnar på lite musik innan vi åker till min mormor och äter lite lunch o har det trevligt! :) Sen efter vi har varit hos mormor ska jag nog försöka ta mig ut på en promenad har ju köpr reflexer nu! Både till barn o vuxen men ska ha barn reflexen på vagnen så man ser den med :) Det är ju bra att man syns! Inte för att jag ska gå när det är svart ute men det är alltid bäst att ha med dom! Man vet aldrig om man kanske hittar en vän o pratar med ^^ Sånt som kan hända ibland ju ;) Ne nu ska jag fixa mig och Theo och sedan dra till mormor! Herrå! :)
Reflexer räddar liv! Så för guds skull använd det!!! Även om man ser ut som fan, men det är ju ditt liv som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0