Ingen skola hela vecka 47.

Jaha förlåt att jag INTE hinner blogga så mycket... Men har mycket med skolan och så har jag gjort lite annat med. Har haft ont i min mage nu... Så blir att kolla upp det, en läkare sa att ja måste kolla upp det så fort som möjligt. Men fan jag är sån som skiter i sånt! Visst det är jätte viktigt! Allt kan ju fan hända! Sökte på det o då kom det upp att det kan vara cancer!? Men jag tror INTE det stämmer för 5 öre!!! Men vecka 47 ska jag inte vara i skolan eller ja ingen i min klass ska de, för vi ska ut på praktik i en vecka. Så jag ska hänga med min bror ;) Så nu ska jag göra maränger som jag kan fjäska med hehe (;
P.S nu har Theo snart fått ut alla 4 första tänderna, riktigt snyggt är det hihi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0