Nära till 1 år + jul...

Nu är det inte långt kvar tills Theo fyller 1 år. Så det är mycket som ska hinnas fixa... Har köpt två presenter till han har dock inte hunnit mer... Skolan tar ganska mycket tid ändå... Men nu håller jag iaf på att fixa 4 julklappar igenom datan så det är inte så svårt men lite kronligt! Men snart klar med dom iaf :) Nästa vecka så ska Theo till tandläkaren för första gången, så det ska bli spännande att se hur det ska gå hihi!
Skulle även varit i skolan nu, men när jag vaknade så var det storm ute så kunde ej köra moppe i det...
Nu har mina jul blommar slått ut iaf en av lökarna är klara! :) Så otroligt fina är dom! :)
Nu vill jag att snön ska komma! Vill inte ha mer blåst och regn vill ha sol och snö! :D
Ne nu ska jag nog städa och kanske baka en kladdkaka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0