Shoppat i Gbg

Jaha var en tur i Gbg med syrran och mamma och självklart Theo då. Fick köpt ett bar skor och en BH och lite annat Theo fick med lite saker, ska försöka att ta kort och lägga upp när jag har tid. Har mycket att göra nu känns det som... Men ja det är ju lov så ska nog hinne med det hoppas jag :D Imon kanske Linnea kommer på besök om inte jag o syrran ska åka och hälsa på mormor som var väldigt länge sen sist :( Så får väl se hur dagen blir.. Nu vet jag iaf lite vad ja vill ha när ja fyller år så får väl se om mamma går med på att jag väljer ut en mössa och hon betalar den ;') Hihi! Sen är jag grymt sugen på att gadda mig... Men får väl vänta 1 år till lite drygt men vad ska man göra... :(
Hoppas att ni kommer ha få ett roligt lov :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0