10 månader!

Idag är min prins 10 underbara månader!
var även på fest i Lördags hos min lilla plutt Natalie! Hade jättre kul och trevligt! Synd att det kom så många som inte var INBJUDNA! Men vad gör man inte för en vän, jo hjälper till att få ut dom :) Efter att jag hjälpt att få ut dom finns det rykten om att jag knuffat/puffat ner en utav tjejer ner för en trappa. Och det kan jag säga att det stämmer VERKLIGEN INTE!!! Skulle aldrig få mage att göra något sådant!! Även om jag hade druktig ganska mycket som jag gjorde så har det inget med alkoholen att göra! Jag skulle inte göra det ändå!! Att ens få mage att komma på något sånt! FYFAN, men iaf min prins är stor nu! Snart dax för dagis med och kalas för han med bara 2 månader kvar :) Men först ska jag fylla :')


Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Tack för att du kom vännen, du är grym! <3

Vet att det med trappan inte var sant, du var med mig under hela den tiden så det kan bara inte hänt..

2011-10-17 @ 19:43:25
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0