2 månader kvar till julafton!

Jaa jesus vad tiden går fort! Hinner knappt blogga eller något längre! Theo blir bara större oc större. Har ganska mycket med skolan med. Just nu försöker jag att plugga in lite saker eftersom att vi ska ha prov snart... kan inte ett skit än... Men att plugga och ha barn är inte det lättaste men men det går! Han sköter sig mest sig själv igenom att leka runt på golvet! Han börjar även att få en till liten tand där nere! Hihi så sött! Idag i skolan bytade jag och Sofie däck på hennes mammas bil så nu har hon fått på vinterdäcken! Hoppas att era föräldrar också sätter dit dom snart för man vet ju fasiken inte när snön ska komma!? Vädret är ju till och från hela tiden :O Men nu kör iaf hennes mamma säkert på vägarna :) jaa som sagt det är bara 2 månader kvar tills det är jul... och jag vet inte ens vad jag ska önska mig när jag fyller år!! Vad ska jag då önska mig till julen!!? Vill vara liten då man kunde önska sig leksaker.. Men när man blir äldre så blir det svårt att komma på vad man vill ha? Eller det kanske bara är jag som tycker det ^^
Men vad önskar du dig i julklapp? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0