En sjuk Theo ?

Idag skulle jag haft perfekt home visning men det blev inte så, för Theo har spytt några gånger och han slutade med det när han var 5 månader så jag vet inte om det kan vara magsjuka eller så kanske han hittat något o ätit... Men vill iaf inte reskera om det nu är magsjuka och folk kommer hit och blir sjuka, det är ju inte sådär jätte kul :( Så det fick bli inställt... Hoppas att jag kan ha det någon annan dag :')
Men här om dagen så köpte jag o syrran lite små blommor och satte i mina nya krukor, la även i lite göra stenar. Blev jätte bra tycker jag :)



Ja och nu är det ju lov det är ju riktigt skönt! Har mer tid till Theo och ska även åka till göteborg och köpa skor och shoppa lite på tisdag. Ska bli skönt att komma hem ifrån lite tycker jag :) Idag är det ju också bara 2 veckor kvar tills jag fyller :O Och jag vet inte vad jag vill ha xO Lite smått panik över det känner jag och snart är det ju jul med då ska jag ju komma på mer saker jag önskar mig... Herregud... Idag ska man ju dra back klockan med, vilket jag kom på just nu ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0