härligt väder! :)

Mmmh silket härligt väder det är idag! :D Sugen på att vara ute men det hinner jag inte :( Har städat hela huset/stugan nu på morgonen startat en tvätt också. Nu har jag lagt Theo med för att han ska sova lite middag :) Ska snart vika ihop tvätten som är torr och sedan duscha, ska även få hem 2 tjej kompisar hit för att vi ska iväg på 16 årfest hos en annan kompis! Ska bli kul att komma iväg lite känner jag :D
Ååh ja Simon sover än och klockan är 12:38 ?? Men men får la snart dra upp han.

Igår hade vi tre en liten myskväll här hemma spelade tv-spel och åt god mat och sånt där eller ja Theo gjorde ju inte det ;) Theos napp jag beställde här om dagen kom igår, det gick kanon fort att få den :O Blev nästan lite förvånad måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Redan pratat med Natalie så det sista som behövs är att du lägger dig i lilla flicka:)

2011-10-17 @ 18:42:43
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/
Postat av: Linn

Det skrev jag inte heller, det var min kompis du rörde

2011-10-17 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0