Kanelbullens dag

Var på vårdcantralen igår igen för nu har jag fått utslag på kroppen... Så det var antagligen för kötelfebren så nu måste jag ta det mycket lungt. Har även fått allergi tabletter, men vet ej varför? Ja och idag är det kanelbullens dag! Någon som har fått bullar eller bakat? Själv så hade jag bullar i frysen sen sist jag bakade bullar mums! Så nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe och en bulle! Theo har även blivit/varit sjuk därför jag inte bloggat på ett tag. Han har haft feber men är mest hostig och lite snorig nu! Han börjar även att få sig en till tand och komma upp i kryp ställning så snart ska han nog allt börja krypa tror jag. Köpte mig även ett nytt sims igår för er som gillar det. The sims stadsliv prylpaketet blev det, det fanns inte så mycket nya saker men men... Gjorde även ett madde prov idag fick 17/27 så blev godkänd skönt! Har även hittat en häst jag verkligen vill ha men ja hade man haft pengar hade jag nog faktiskt köpt den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0