plugg...

Har inte så mycket tid att blogga längre känner jag... Vilket kanske inte är så bra. Men jag har iaf köpt en ny tröja till Theo som är på bilden. Har även shoppat lite nya kläder till mig med men har ej kort på det. Inte det bästa kortet men det får gå! Ni ser ju iaf hur den ser ut :)Den är ganska stor för han än men den kommer nog passa perfekt för han till julen när snön kommer! :D


Idag fyller även min pappa + hans tvillingbror år så grattis till dom! :D
Känner också att jag har ganska mycket att plugga nu när jag har varit sjuk eller ja är ju fortfarande sjuk men det börjar gå åt rätt håll nu entligen! Har varit hos doktorn nu 3 gånger på 2 veckor... Men är man sjukn så är man ju...
Tänkte även ha en frågestund snart, eller vad tycker ni?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0