Fick låna internet igen!

Snäll pappa som jag har så fick jag låna internet igen! :D
Har även kommit på att jag och Simon har varit ihop i 20 månadet idag ^^ Känns länge men det är ju ändå inte så länge... Haha. När vi skulle köra hem till mig (i rolfstorp) så körde vi och kollade översvämningen och ja det var en buss som hade kört i det :S Fattar inte tanken med att köra i en översvämning som typ är lika djup som bussen nästan! Men fick med mig lite kläder :) Imon blir det att första stort städa iaf så mycket som jag hinner eftersom att jag ska på möte kl 15:00 på fordon.. Men får fortsätta när jag kommer hem.. På fredag har jag bjudit hem några tjej kompisar som ska komma hit och kolla hur jag bor och hade det trevligt! Med lite alkohol medans Theo är hos sin farmor och leker.
Försökt att få upp en bild, men som sagt klicka på länken så får du se det med!! :)

klicka på länken och läs om översvämningen
http://hn.se/nyheter/varberg/1.1351684-linjebuss-korde-fast-i-en-avsparrad-viadukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0