Frågor jag fått

en fråga! Kan du inte skriva om din förlossningsberättelse detaljerat? : ) Va ja minns har du inte skrivit de va? :)
Jag vet inte om jag har skrivit det.. Men har iaf skrivit om hur min förlossning va.. Kan lägga uppdet här igen, tyvärr så kan jag inte riktigt skriva vad jag minns eftersom jag knappt kommer ihåg något... Hade luftgas så var helt borta och sen så tappade jag ju massa blod så jag har typ fått stora minnes luckor... :(

Saknar du att ha en liten bebis? och vill du ha en till?
Om jag gör! Det är det mysigaste man får vara med om i sitt liv, att ha en liten liten bebis som bara ligger där :) Ja självklart vill jag ha en liten bebis till! Ett syskon till Theo ska det nog bli någon gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0