Gick från skolan.

Idag när jag kom till skolan så ringde jag mamma och sa att jag tror jag har halsfluss... Så hon sa att jag var tvungen att åka och kolla upp det för det är inte bra att gå runt med det. Så jag gick in till min lärare och sa som det var. Åkte till tvååker och fick sitta ner och vänta en bra lååång stund... Det var många som var där och det var bara en läkare/doktor sedan kom det en till. När det var min tur så fick jag göra ett stick i fingret och vänta igen dom körde även ner en såndär äcklig sak i halsen.. Sen fick jag komma in igen och då sa hon att jag tydligen har fått tonåringssjukan :S Aldrig hört det innan kan jag säga. Men jag kommer iaf ha ont i halsen i drygt 4-6 veckor... :((

Kommentarer
Postat av: Sara

Körtelfeber hade ju Andreas med!! Hoppas du känner dig bättre för det är ingen rolig sjukdom.



Kramar

2011-09-25 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0