Idag åker det.

Idag så åker nog mitt internet... Men ska försöka göra så att det åker imon för syrran kanske ändå ska ha Theo då kan ju hon ha med det hem imon... Så har jag något att göra ikväll hihi! :D Idag kommer idol med, ska bli för jäkla kul att kolla när folk göra bort sig haha! Det är ju det bästa på ja hela idol saken! ;) Kommer inget bra på tv:en kl 9 heller så då får det nog bli film. Om jag orkar så ska nog vi gå till coop och handla lite frallor som vi ska gotta oss med ikväll :) Men börjar ju bli så jädra förkyld så får se om jag orkar har inte tänkt att bli mer sjuk... Igår var mamma och dom o åt pizza här, sedan kom Nicke och Sara hit. Dom spelade monopol men jag var inte med eftersom jag var trött och hade ont i huvudet och sen hade jag Theo medans dom spelade ^^ Ja som sagt imon blir det skolan, är inte taggad för 5 j*vla öre!! Är trött :( Men men bara att bita ihop antar jag....

hehe,,, Jag då... :P

Kommentarer
Postat av: Sabina-19 och tvåbarnsmamma

SV; Tackar :) :)

Haha tackar, får ofta höra det :P Det första dom sa då jag kom in på förlossningen och skulle byta kläder var att tatueringen var fruktansvärt fin ;P haha

2011-09-04 @ 17:10:50
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0