igår & idag

Jaha igår var det tjejkväll! Det var super trevligt! :) spelade tjejkvälls spelet och lyssnade på musik och drack go dricka eller ja inte alla för Sanna var sjuk så hon körde ist :)) Var nog inte i sängen innan kl 5 på morgonen.. Då hade alla gått hem och jag kunde sova gott! Det var riktigt skönt att sova ut! Det har jag inte gjort på väldigt länge ska ja säga er! Så nu väntar jag och Simon på att Johannes ska komma så vi kan käka donken!! Fy tusan så gott det ska bli!
Ikväll blir det att äta god mat med Simon, blir nog pommes eller potatisgratäng och lövbiff med sallad :D Man kanske kan slå till med lite efterrätt också ^^ Idag tar vi det även lungt för imon åker Simon iväg med jobbet i en vecka... Men jag får sällskap av Caro som ska bo här med mig :D Denna "blomman" som är på bilden fick jag av Sofie *haha* man fick sig ett ganska gott skratt när hon kom med den ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0