Mår inge vidare...

Känner bara att allt är skit just nu men kan ej förstå varför... Jag är bara så jävla känslig nu så jag vet inte vad... Jag kämpar iaf röven av mig, pluggar är mamma städar och ja gör allt som man ska göra i ett hus.. Det är jobbigt men vad fan ska man göra!? Alla frågar " Det måste vara jobbigt att vara mamma och plugga samtidigt? " Självklart svarar man ju nej! Alla behöver inte veta hur jag egentligen mår. Men ja nu vet ni!! Och jag står för det med.. Jag har inte valt det själv så vad ska man göra liksom... Träffade även min gamla lärare idag han frågade hur det va jo man svarar ju bra! Han svarade tillbaka snabbt att jag ljuger om att det är bra... Hmm ser man det på mig nu med...
Jag vill med kunna känna mig älskad av någon... Det är fan hemskt! Vet fan inte vad jag ska göra nu alltså...
Har gått igenom så jävla mycket nu så jag orkar fan inte mer.. Visst är nog jävligt klen men om ni bara visste vad som hade hänt så hade ni säkert förstått mig... Är glad att min familj ställer upp som dom gör med att köra fram och tillbaka för att te.x passa Theo då jag är i skolan eller när jag ska någon stans... Har ju inte körkort har inte ens börjar att övningsköra......
Saknar även min bästa djurvänn!!!<3


Kommentarer
Postat av: Sabina-19 och tvåbarnsmamma

SV; jamen oja :)

Fick den uppritad av tatueraren också så ingen som har en likadan :P haha

2011-09-08 @ 16:55:53
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är de mellan dig å simon egentligen? Hjälper inte han till där hemma, passa theo och sånt? Får inte han dig att känna dig älskad? =/

2011-09-08 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0