Mega förkyld...

Igår var jag och Simon på bio, vi såg jägarna 2. Det var faktiskt en riktigt bra film! Så den borde ni se. Visst den vararde i 2 timmar o lite mer så man blev ganska trött efter en stund, men det var det nästan värt! Den är ganska lik Wallander och Beck så det handlar inte direkt om jägare eller så. Idag var jag ledig eftersom dom andra skulle ut på promenad och jag får inte anstränga mig eftersom att jag är sjuk. Så idag var jag och Syrran och shoppade lite eller jag gjorde... Kollade även på barnvagnar i falkenberg men dom hade inte såna som ja tänk det var mest liggvagnar för bebisar. Sedan så gick vi in i en annan affär och så köpte jag lite lampor och sånt, köpte även en as cool present till pappa som han ska få när han fyller år! Haha. Humor present nästan ;) Ska försöka lägga in bild på den så fort jag orkar lägga över och ta kort ^^. Men jag är iaf ledig imon med, skönt det eftersom jag har blivit kanon förkyld :(( Japp Theo sitter i korgen för dom hade inga vagnar (orkade inte hämta där ute ;) ) men han gillade det haha!

 

Kommentarer
Postat av: Elina 16 år, mamma till Nellie

Haha vad söt bild :D

2011-11-29 @ 16:28:51
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0