Min halllls!

Min hals värker och värker! Inget hjälper ju, dricker te så jag vet inte vad. Men som tur är så har jag bara ont morgon och kväll! Men jaa om 2 månader fyller jag år och om 3 månader fyller Theo 1 och då är det nästan jul med :O Ja och igår var jag hos mor och far och hjälpte dom med veden och sedan satt vi i deras grillkåta och grillade korv och fläsk fy tusan så gott det var!! Theo har börjar få hosta nu med... Men inget mer än det, håller även på med dagis sökan eller den. Men det är lite problem med det så vi får dra till försäkringskassan och be dom om hjälp. Imon är jag också ledig eller alla på PS är det, ska bli skönt att sova ut :D Sen får vi väl se hur mycket jag orkar gå i skolan för jag måste bli bra detta är inte bra att vara sjuk när man har mycket med allt.... Får inte ens gå på promenader vilket är tråkigt! För när edr väl är fint väder så vill man ju det!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0