Något som ja hitta.

När fick du reda på att du var gravid?

Kände på mig det hela tiden...
Blev det en chock? Ja lite kanske..
Hur gammal var du? 15, fyllde 16 1 månad innan Theo föddes.
Hade du mycket halsbränna? I slutet hade jag det, men det var mest på kvällarna inte så ofta.
Spydde du mycket? Nopp
Hade du mycket foglossning? Ingenting alls.
Ditt sf mått som störst? Ingen aning.
Har du fått bristningar? Ja det har jag, men dom börjar gå bort nu. :)
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Trodde först det var en tjej, men sen kände jag på mig att det var en kille och det var det. :)
Vad hoppades du på? Hoppades bara att bebisen var frisk.
Gick du över tiden? Nej det gjorde jag inte.
Födde du för tidigt? Ja. Han kom 17 och BF var 26.
Hur var förlossningen? Den gick fort, var inte så hemskt som jag trodde. Det gick ändå rätt bra. Tappade en del blod som dom fortfarande inte vet varför.
Blev du sydd? Nej det blev jag inte.
Dragen med sugklocka? Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? Minns inte, men i alla fall 2-3 stycken
Hade du någon nära med dig? Ja Simon var med under förlossningen och Mamma.
Vilket BB födde du på? Varbergs BB
Hur stor var bebisen? vikt: 3,410 längd: 50 cm
Vad fick den heta? Theo Sjögestam
Var allting värt det? Ja det var det. Först visste jag inte. Men gillar inte aborter! Men jag är glad som tusan att jag har min lilla prins! Han är älskad så jag vet inte vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0