Ny vecka och nya tag!

Ja som sagt en ny vecka. var i skolan idag och vi fick även våra arbetskläder och då får vi börja vara i verkstan! Det gick super men det var lite svårt... Men jag fick en guldstjärna i kanten sa Kent för jag var duktig!! Känns super bra att få höra sånt det är fan inte varje dag i skolan man får sånt! Jag trivs verkligen super bra på fordon. Imon blir det också skola fast är inte på fordon då utan det blir iv och fortsätta plugga upp mina betyg! Måste verkligen få g i ämnena innan sommaren eller ja helt innan julen har jag tänkt mig! Jag har inte tänkt att gå om ett år TILL då hoppar jag av... Men så ska vi INTE tänka! Nu ska jag ha posetiva tankar och hoppas på att jag ska klara detta!!! Nu ska jag nog plugga lite medans Caro också gör det :) Theo sover nu så jaa får väl se om han kommer somna ikväll hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0