Tack pappa!

Idag frågade jag min pappa om jag kunde få låna hans bärbara internet och ha hemma hos mig och jag fick ha det över helgen!! :D Jag är glad!!!!! Äntligen har jag en data =D Men på söndag igen har jag inget :( Men ska kanske fixa det i veckan så då är jag tillbaka igen! Har tyvärr inte hunnit ta några bilder på stugan. Vi kommer bara bo här till maj eller juni så det är inte så länge men bättre än inget! Men har fått några bilder på telefonen.. Inte så roliga bilder då haha! Men jag tycker det är lite äkcligt att vara här på kvällarna när det är svart här ute... Det finns inga gatolampor fast jag tycker det borde det eftersom att det är ett stort område här... Idag var syrran och hennes kille här och åt mat, vi spela också spel. Självklart så vann jag ;) Ellet ja vi kom inte så långt haha Dom åkte nästan precis hem så nu försöker Simon få Theo att sova men det vill han inte! Hans tand börjar komma mer och mer upp nu :D Ska försöka att få en bild och lägga upp. Men det är ganska svårt att få glada bilder på han nu eftersom det gör ont med tanden så han är ledsen ganska ofta... :( Tycker synd om honom... Här är iaf en bild på Theo som kollar på sina nya kompisar. Varje gång dom kommer på tv och han hör det så springer han dit och skrattar åt dom och "snackar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0