Början på något bra som blir värre...

Jag trodde det skulle vara slut med detta skit liv som varit det senaste.. Men nej det blir bara värre för dag som går! Jag klarar inte mer nu, är nog fan inte tillräkligt stark för att vara med om detta... Jag ska aldrig mer ALDRIG någonsin ge bort 10 röda rosor!!! Fick inte ens ett tack... Fyfan vad dålig jag känner mig just nu... Inte ens ett tack är jag värld... Vet inte vad ja ska ta mig till... Ta tag i detta skit liv och kanske söka upp någon som kan göra mitt liv lite starkare! Den ända som får mig lycklig är fan Theo min underbara älskade son!! Den ända som får mig att vilja här i livet...
Tänk om jag någon gång kunde varit såhär glad som på bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va e de som har hänt de senaste? Öppna dig va de e som e jobbigt. Man blir ju orolig :( kram på dig!

2012-04-13 @ 01:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0