Hemma !

Jaha då kom vi hem idag, känns jäkligt skönt ska jag säga er! Veckan har varit helt okej. Kan ju tipsa er som har barn att åka till Lalandia och bada! Men bada inte för mycket för det blir lätt tråkigt ;) Det var mycket folk dom sista dagarna... Det var jobbigt, tror Theo också tyckte det. Tyvärr så har jag inte tagit så mycket bilder då jag knappt haft mobilen på mig. Men dom få bilder jag har ska jag försöka lägga upp så fort som möjligt, inte idag! För är riktigt trött och har värk i min rygg :( Theo har varit helt slut hela veckan! Men han tyckte det var jätte kul att bada :D Ser fram emot sommaren tillsammans med han o bada =). Han håller även på att få 2 nya tänder längst in i munnen ^^.
Vi bodde i en sån här stuga om någon är intresserad av att kolla, så klicka på länken isf :)

http://www.lalandia.dk/se/semesterhus/Pages/NordicPlus8Roedby.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0