Känns bättre.

Allt börjar att bli bättre.. Man kan ju hoppas att det är slut med denna skiten nu!
Men idag är det ju Fredagen den 13. Får väl se om jag kommer få otur som jag alltid har på denna dag.. Men det blir iaf en tur till Gekås senare idag med Josefine kolla efter lite grejer ska även kolla lite till på en dop present (inte på gekås!) Min brorsdotter ska ju döpas näsa månad. Men tror jag har hittat en sak eller jag fastnade iaf för den saken, kan inte säga vad det är då Matilda (Olivias mamma) läser min blogg ibland så vill ju inte att hon ska få reda på det innan ;) Men kan försöka komma ihåg att ta kort och lägga upp bilden när dopet är över :) Måste också åka och träffa min bror + hans lilla familj snart! Det var så länge sen, eller så kanske man ska bjuda hem dom på fika! :D Men jag och Josefine åker mest till gekås för att köpa ett spel haha! Skipbo heter det. Blir väl att man kanske köper något mer när man ändå är där :) Idag har jag iaf varit duktig, har diskat massor av disk ska städa toan och ja hela lägenheten beror på hur mycket jag hinner innan det är dax att gå mot bussen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0