Katt piss

Allt är seriöst katt piss just nu! Vet knappt vad som händer nu! Känner bara att jag är i en djup depression... Vet inte varför men något är fel men jag vet fan inte vad! Det hjälper inte att prata med någon kurator eller något heller dom är inte direkt till någon stor hjälp! Men det bästa som finns är när Theo vill ge mig kramar hela tiden! Man kan knappt hålla inne tårarna för man blir så otroligt glad för en liten kram. Ja inget går ju som planerat heller... Blir ju att flytta snart sen hur man gör sen vet jag inte och det är inget jag direkt vill tänka på heller! Behöver nog bara all kärlek man kan få här i världen just nu...
Det som hade gjort mig glad just nu är att se min största idol som kommer till Varberg... Björn Rosenström en dröm sedan jag var liten... Men det lär väl aldrig hända det...
Jag vill vara liten igen då hade man inga problem eller något, man behövde knappt tänka för man fattade ändå inte något! Det var den tiden då man egentligen hade det som bäst!!
Ne får väl sova... Godnatt! MEN JAG ÅNGRARA ALDRIG THEO!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Alla känner så ibland, jag kände så för en månad sen, men det blir bättre. Se det poitiva, du har din fina son Theo som gör ditt liv så mycket bättre (gissar jag) och snart kommer sommaren och då blir allt lättare. Det ordnar sig, stor kram till dig!

2012-04-05 @ 07:36:47
Postat av: Natalie Markusson

Finns här om det är något, det vet du :)

Puss

2012-04-05 @ 07:50:57
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0