Skolan, varit hos mamma + familjen.

Har inte bloggat på ett tag då jag inte haft tiden till det. Har varit i skolan sen har jag och Theo sovit hos mamma och pappa för Simon jobbat natt. Jag sover hos mamma o dom pga saker som gjort att jag inte klarar att sova HÄR själv.. Känner mig inte säkert för 5 öre att vara här själv. Men det är då man ska tacka gudarna att man har föräldrar! :D Men jag var ju snäll och bakade kärleksmums och gjordew pannbiff och potatis gjorde även egen brunsås :) Det blev gott! Det tyckte nog även dom andra med för fick mycket berum! Roligt :D Pappa ville även att jag skulle göra om detta fler gånger :)
Men nu är vi hemma på Håsten igen. Theo sover och det gör Simon med så då passar jag på att blogga lite :D
Blir en lung kväll ikväll, skönt det. Imon ska jag ut med mina kompisar och det ska bli kul, längsen ja hittade på något kul ^^
Bilden på Theo är taget i Lördags ^^


Kommentarer
Postat av: tess

Haha, ooh vilken sötnos alltså!! Theo är ett så himla fint namn med, vi hade tänkt det om det blir en pojke, men tror att vi är inne på andra planer nu faktiskt :) Det är så svårt med namn med!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2012-04-29 @ 19:41:40
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0