Trött

Herregud vad trött jag är idag. Det tar verkligen på krafterna att gå upp tidigt :O Fast blev ju väckt vid 7 av att någon ringde :S Väldigt störande måste jag säga.. Vet inte ens vem det var men det är väl kanske lite tidigt att ringa till någon kl 7... Men efter skolan så åkte jag emma mamma och Theo till Gekås, fick köpt en jacka och Theo fick en med :) Riktigt snygg jacka tyckte jag att det var. Ikväll ska jag kolla på Morgan och Ola-Conny kl 20.00 på 5 ;) Har även fått sökt ett till sommarjobb! Känner mig duktig nu har fått sökt typ 5-6 st nu :D Men ska söka massor mer!!!

Theo innan vi åkte, har är väldigt trött det är därför han ser så sur ut ;)



Theos nya jacka + keps!


Kommentarer
Postat av: Linda

kul att se lite bilder på theo och så. mer bilder fanny :)kram

2012-04-03 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0