4de December.

Åååh blir så trött! Hade skrivit värsta texten och sen när jag är klar och ska lägga upp det så är jag helt plötsligt utloggad!! :O och loggar in igen och ALLT ÄR BORTA!!! :( Men kan fatta mig kort. Massor med snö nu och det är jätte kul! Hoppas bara att det kommer ligga kvar nu, iaf till julafton. Ingen snö på jul då är det fan ingen jul :(. Har en liten mys kväll med mig själv tända ljus lite gott i godispåsen och snart kommer julkalendern :) Liten del av det mysiga, har ännu mer tända ljus men orkar inte lägga upp bilder på alla xD
Hade även körlektion idag gick toppen bra! Körde motorväg och landsväg, var faktiskt lite skraj eftersom jag aldrig kört i snö eller när det varit halt men det gick ju as bra! :D Imon får jag se om det blir att dra till skolan, har en så jäkla huvudvärk så jag spyr snart! Och imon ska vi till gekås så känner inte riktigt för att gå där om man har huvudvärk bor ju ändå så nära så kan ju egentligen åka dit när jag vill! Haha en konstig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0