Det blev det.

Det blev tomtepromenaden iaf! Min syster övertalade mig. Sen var det inte så kallt som dom sa. Det var ganska skönt ute förutom att det snöade lite lätt så man blev ganska kall i ansiktet men det gick ändå :) Imon är jag ledig från skolan vilket är bra då min telefon ändar klockan HELA tiden så ska bli spännande och hur detta kommer gå. Sen har jag absolut inte pengar att köpa mig en egen för 1050 kommer man inte så långt på.. Och min fonder får jag inte röra för mamma.. Ibland funkar inte vibrationen heller. Så ja ni som läser min blogg som kanske ringer/smsar om jag inte svarar på några timmar så vet ni n varför!! Och smsar jag inte er eller inte ringer så kan jag inte. Ibland kan jag ej låsa upp telefonen.. Men men livet äger ändå kanske. Nu blir det duschen för mig för Theo har precis badat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0