Facebook....

Att denna förbannade Facebook kan förstöra mycket egentligen!! Helt sjukt! Tar man bort någon som vän menas det med att den personen inte tycker om den då eller?? 90% av folket gör slut pga av att Facebook finns. Man blir ju avundsjuk eller något när sin flick/pojkvän lägger till en tjej/kille som vän då blir det ett jävla liv. Skriver man minsta lilla fel så går alla på en.. Ja herregud egentligen borde man ju gå ur skiten, men det är ju på Facebook man får reda på ALLT. Om dom gör slut eller om dom blir ihop, vilka som gör vad och ja allt haha. Man är ju beroende av skiten också.. Det borde egentligen inte finnas på mobilen för så fort man inte har något att göra så tar man upp mobilen och kollar Facbook... När jag köpte min telefon för cirka 1 år lite mer, det första dom frågade mig var " Du vill väl kunna använda Facebook?" Haha.. Det första och sista jag gör innan jag sover/går upp är att kolla Facebook... haha. Ne nu ska jag åka mot skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0