Godmorgon.

Blev ingen skola idag... För det första så ringde inte min mobil att det var dax att gå upp! Men vaknade ganska tidigt ändå så gick upp och fixade mig. Jag visste inte vilken tid bussen skulle komma då dom ändrat busstiderna och det står olika på internet och i min app som jag har i telefonen om HLT (hallandstrafiken) Jag hatar nu HLT ännu mer för detta! Sen har dom ändrat busstiderna hem så nu måste jag vänta i 40 min innan bussen går hem innan fick jag vänta i 20 min. Ska bli så fruktansvärt skönt med körkort sen säger jag bara!! Ska eventuellt ha kalas för Theo på Fredag och funderar på att göra en egen tårta, men jag har såna fruktansvärt dåliga ider på vad man kan ha i tårtan.... Någon som är duktigt på det som skulle kunna hjälpa mig med det? haha Igår tog vi och en liten promenad ute i snön och så träffade vi på min kusin Natalie, och Theo älskar hennes hund så han fick träffa Atlaz som han tjatat om så mycket haha. Var ute ungefär en timme eller något det räckte nästan för det blev väldigt kallt om ansikte och fötter. Men som tur var så var inte Theos fötter kalla dom var jäkligt varma! Bra skor har man köpt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0